Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tabuk Nélkül

- szexmunkáról, erotikáról, párkapcsolatról -

Utazásaim kezdete

2020. december 20. 14:15 - B. Lindsay Belan

Görögországban találkoztam Gisellel. Az első perctől szimpatikus volt és barátnők lettünk. Emlékszem, a legelső dolog, ami feltűnt rajta, hogy ugyanolyan szív alakú rózsakvarc medált viselt a nyakláncán, mint ami nekem is volt. De nem csak a nyakláncunk volt hasonló, hasonló volt az érdeklődési körünk és véleményünk is sokmindenről, ahogyan a világot láttuk. Ugyanúgy osztoztunk az utazás iránt vágyakozásban is, így elhatároztuk, hogy a jövőben együtt hódítjuk meg a világot. Párban dolgozni amúgy is biztonságosabb, mert mindig van valaki melletted, akire támaszkodhatsz. Egy este nem volt áram az egész városban, így a klubb nem nyitott ki, mi pedig otthon ültünk a laptopom előtt és keresgéltünk az Interneten – ami hol volt, hol nem volt – a különböző ajánlatok között, hogy hová is utaznánk szívesen.

travel-2313444_1920.jpg

- Nézd, ez egy klub Dél-Afrikában! Mehetnénk szafarizni!

- Tényleg jól hangzik. Itt van egy másik Hong Kongban. Szuper képek! Onnan mehetnénk Thaiföldre búvárkodni.

- Menjünk Guamra! Ott van egy katonai bázis.

- De a kanadai klubban is jók a feltételek.

Ma kijelenthetem, hogy 17 különböző országban dolgoztam, számos különböző városban, Kanadától a kínai Makaóig. Néha Gisellel együtt, máskor nélküle. Néhány helyen nem maradtam tovább két napnál, máshol hónapokig leragadtam. Rengeteg választási lehetőségem volt, hogy hova is szeretnék menni. Ebben a formában magánvállalkozóként én vagyok a főnök, igaz ugyan, hogy a klub szabályait betartva kell a munkám végeznem, de magamnak, magamért dolgozom. Ha egy hely nem tetszik, bármikor leléphetek, max vállalom annak a lehetőségét, hogy nem fizetnek ki. A világ bármely pontján lehet egy klubbot találni, úgyhogy nincs mitől félnem.

Szólj hozzá!
Címkék: utazás

A bejegyzés trackback címe:

https://szexpozitiv.blog.hu/api/trackback/id/tr5016350856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása