Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tabuk Nélkül

- szexmunkáról, erotikáról, párkapcsolatról -

A kezdet

2020. december 19. 13:25 - B. Lindsay Belan

Avagy hogyan lettem sztriptíztáncos

"Táncos vagyok."

"Milyen tánc? Balett? Latin?"

Ilyenkor általában egy fanyar mosoly jelenik meg a szám sarkában, és ez biztosítja, hogy az illetőnek le legyen több kérdése.

Miért kezdtem el írni a blogot? Azt valljuk, ha valamit nem mondhatunk el senkinek, elmondjuk hát mindenkinek. Nem tudom, hogy valóban működik-e ez a való életben, de mindenképpen jó érzés itt bevallani minden kis bűnömet, megosztani az összes titkos részletét a táncos életemnek. Az összes történet az én igazi élményem, csak a szereplők nevét változtattam meg ott, ahol ennek szükségét éreztem.

Ez az életmód még mindig sok titkot rejt. Néhány embernek fogalma sincs róla. A férfiak azt látják, hogy a csinos lány a színpadon erotikusan vonaglik és lassan leveszi a ruháját, miközben arról fantáziálnak, mit csinálnának a testével, ha négyszemközt lennének. A nők ítélkezőbbek. Ami, valljuk be, talán még rendben is van.

De szeretném hangsúlyozni, hogy mi, táncosok, is ugyanolyan emberek vagyunk, mint bárki más. Mi is sírunk, kétségbe esünk, összetörünk és felállunk, és néha mi is mindent odadobnánk egy olyan férfiért, akiben úgy érezzük, megbízhatunk. Ugyanazok az érzelmek uralnak bennünk, mint bármely nőt, aki soha nem dolgozott az éjszakában.

És hogy teljesen őszinte legyek, néhány „normális” ember rosszabb dolgokat képes megtenni a pénzért, mint ledobni magáról néhány ruhadarabot. Nekem pedig elegem lett a hazugságokból és játszmákból, amik az életemet fonják körbe, hogy nem mondhatom ki nyíltan, ki vagyok és mi a foglalkozásom, anélkül, hogy meglátnám a megvetést a másik tekintetében. Ma már szemrebbenés nélkül odavágom, hogy vetkőzésből élek, ha valaki kérdezi... De hosszú és rögös volt az út eddig idejutni.

woman-2498705_1920.jpg

Egyetlen döntésemet sem bánom, mert nélkülük nem lennék ott, ahol most vagyok. Sokan ítélkeznek információ hiányában, vagy kétes információkra alapozva gyártanak különféle fantáziákat, mert nem ismerik ezt a világot, amiben én élek. Itthon a mások feletti ítélkezés nagyon könnyen megy. Épp ezeknek a sztereotípiáknak a lebontása végett kezdtem el írni a blogot. Mert ez egy sokak számára teljesen ismeretlen világ. És legbelül félünk az ismeretlentől. A sztereotípia ismerős. A táncos lány, aki lerészegedve, bedrogozva a munka végén felmegy a vendég hotelszobájába, ismerős sztori, mindenki hallott már ilyen olcsó kis nőcskékről. A táncos lány, aki fókuszál a saját spirituális és személyes fejlődésére? Na, ez új. Ez valami félelmetes, mert ledönti az eddigi biztonságos hiedelmeinket.

De mindez nem rettent el attól, hogy beszéljek róla és hogy nyíltan vállaljam azt, aki vagyok. Nem állítom, hogy az én életem követendő példa lenne, viszont úgy alakítottam azt ki, hogy nekem jó legyen. És ez sok embernek szálka a szemében. Mindig is túl önfejű voltam ahhoz, hogy a magam útját járjam, viszont ha valami félresiklott, akkor ma már igyekszem nem másokat hibáztatni. A munka, amit választottam, nem kifejezetten támogatja az önmegvalósítást, még kevésbé a kapcsolódást az igazi önvalómmal. Habár sok mindent adott nekem, új tapasztalatokat és új perspektívákat, úgy érzem, valahol legbelül mégis elveszítettem önmagam. Most annak van itt az ideje, hogy ezt újra felfedezzem magamban.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexpozitiv.blog.hu/api/trackback/id/tr1516279460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Philadelphia 2021.02.10. 09:17:14

Kedves Lindsay! Van már fogadóhelyiséged? Melyik városban? (Magyarországon?) Gyakorló coach és szexterapeuta vagy? Tudsz tanácsot adni olyan férfinak is, aki a spektrum ellentétes végén élte az életét (középkorú, 2 "db" hűségen alapuló, évtizedes párkapcsolattal ) ? Olyan gondom van, amit nem szívesen osztok meg nyilvános blogon. Ha minden adott egy párkapcsolatban a hosszútávú boldogsághoz, és az intellektuális, anyagi, szemléletbeli, világnézeti összeillés is kb. 98%, de a libidókülönbség miatt a szex állandó konfliktusforrás, akkor mit lehet tenni? És hogyan lehetne együtt élni egy nővel, akivel a szexen kívül minden más konfliktusforrás?

B. Lindsay Belan · http://heartbrokenstilettos.com/ 2021.02.10. 10:40:07

@Philadelphia: Nagyon sokszor nem maga a szex a konfliktusforrás, hanem emögött más tényezők húzódnak meg. Az elhidegülés, nem kielégítő szex inkább okozat és nem maga az ok, főleg, ha a kapcsolat elején minden jól működött. Ennek feltérképezésére mindenképp érdemes időt szánnunk, mind önmagunkban, mind a párunkkal együtt.
Szivesen folytatom privátban a beszélgetést, ha írsz a heartbrokenstilettos@gmail.com email cimre.
süti beállítások módosítása